ƒл¤ участ≥ у факультетськ≥й м≥жнародн≥й молод≥жн≥й конференц≥њ Ђ≈лектрон≥ка-2013ї потр≥бно зареЇструватис¤ й подати матер≥али до 1 кв≥тн¤ (http://fel.kpi.ua/elconf/).
ƒл¤ участ≥ у м≥жнародн≥й конференц≥њ на факультет≥ л≥нгв≥стики ЂЌаука та техн≥ка: ≤нновац≥йн≥ тенденц≥њї потр≥бно зареЇструватис¤ й подати матер≥али до 28 лютого (http://konfist.fl.kpi.ua/)
—тудентам 4-го курсу (бакалаврам) доц≥льно брати участь в обох конференц≥¤х, незважаючи на грошов≥ витрати (75 грн. Ц факультет електрон≥ки, 160 грн. Ц факультет л≥нгв≥стики), оск≥льки паперов≥ тези допов≥дей будуть тими документами, на п≥дстав≥ ¤ких студенти одержать додатков≥ бали за кожну конференц≥ю.
ѕамТ¤тайте, що участь у 2-х м≥жнародних конференц≥¤х - це 3 додаткових (до середнього балу усп≥шност≥) бали, що значно п≥двищують шанс студента ≥з невисоким середн≥м балом потрапити в маг≥стратуру (бюджетне навчанн¤!).
”с≥ багато чули й читали про осв≥тн≥ програми навчанн¤ за кордоном. ѕроте не вс≥ знають про ¤к≥ саме програми йдетьс¤. ѕропонуЇмо ваш≥й уваз≥ ≥нформац≥ю про програму ™вропейського —оюзу Ђ≈размус ћундусї.
÷¤ осв≥тн¤ програма спр¤мована на актив≥зац≥ю м≥жнародного сп≥вроб≥тництва та п≥двищенн¤ моб≥льност≥ серед студент≥в, викладач≥в, науковц≥в. ¬она надаЇ можлив≥сть студентам бакалаврам, маг≥странтам, асп≥рантам, докторантам, а також викладачам ≥ молодим вченим пройти навчанн¤ або стажуванн¤ в одному Ївропейському ун≥верситет≥, ¤кий Ї партнером певного консорц≥уму терм≥ном в≥д 1 м≥с¤ц¤ до 2 рок≥в (в залежност≥ в≥д типу моб≥льност≥) за стипенд≥Їю.Ќараз≥ проходить наб≥р кандидат≥в до проект≥в TEMPO та EMERGE. “ерм≥н подач≥ документ≥в подовжено до 1 березн¤ 2013 року.
ѕроект EMERGEƒаний проект даЇ можлив≥сть студентам, маг≥странтам, асп≥рантам, досл≥дниками, а також викладачам та адм≥н≥стративним сп≥вроб≥тникам пройти навчанн¤ або стажуванн¤ в одному з 8 Ївропейських вуз≥в консорц≥уму строком в≥д 1 м≥с¤ц¤ до 10 м≥с¤ц≥в (в залежност≥ в≥д ц≥льовоњ категор≥њ учасника). ”часники програми отримують стипенд≥ю. –озм≥р стипенд≥њ залежить в≥д типу обраноњ програми та статусу учасника (студент/асп≥рант/сп≥вроб≥тник).
¬ проект≥ EMERGE можуть приймати участь:¬ рамках проекту було створено консорц≥ум ≥з 17 ун≥верситет≥в-партнер≥в. ”часники проекту з Ќ“”” " ѕ≤" можуть обрати дл¤ стажуванн¤ будь-¤кий з ун≥верситет≥в крањн ™—, що вход¤ть до консорц≥уму:
≤снуЇ ще й проект TEMPO, котрий прагне зд≥йснити вагомий вплив на вищ≥ навчальн≥ заклади крањн Ђтретього св≥туї (”крањна, ћолдова, Ѕ≥лорус≥¤, √руз≥¤, јзербайджан, ¬≥рмен≥¤) не т≥льки за рахунок моб≥льност≥, ¤ка безпосередньо Ї метою проекту, але й зосередити увагу на ст≥йкост≥ та м≥цност≥ подальших багатосторонн≥х зв'¤зк≥в. ѕроект також прагне за допомогою осв≥ти та профес≥йноњ п≥дготовки забезпечити практичн≥ результати, корисн≥ дл¤ пол≥пшенн¤ ¤кост≥ житт¤, дл¤ покращенн¤ навколишнього середовища та дос¤гненн¤ ст≥йкого розвитку крањн.
” попередн≥й статт≥ ¬и мали змогу ознайомитис¤ з ≥нформац≥Їю Ђўо таке програма Erasmus Mundusї ≥ що вона пропонуЇ студентам та викладачам нашого ¬”«у. ѕередивившись багато статей та в≥дгук≥в з приводу програми, ¤ пом≥тила де¤к≥ нев≥дпов≥дност≥, хоча жодного незадоволеного учасника не побачила. ¬ дан≥й статт≥ ¤ хочу спробувати в≥дпов≥сти на запитанн¤, ¤к≥ можуть зац≥кавити при вивченн≥ даного питанн¤ та на т≥, що не спадають на думку зразу, але ж мають велике значенн¤.
ѕерш за все ви маЇте знати хоча б англ≥йську мову: ус≥ реЇстрац≥њ та б≥льша
частина ≥нформац≥њ саме англ≥йською.
” списку велика к≥льк≥сть крањн, у ¤к≥
¬и б могли поњхати, ≥ зрозум≥ло, що може знадобитис¤ ще хоча б одна мова. „итала
в≥дгук, у ¤кому д≥вчина пише про навчанн¤ у ћадрид≥: лекц≥њ читалис¤ ≥спанською
мовою, але там дозвол¤лос¤ здавати письмов≥ роботи англ≥йською. ≤снують
безкоштовн≥ курси мови за м≥с¤ць до навчанн¤ ≥ платн≥ п≥д час учбового процесу.
ом≥тет менеджменту проекту у кв≥тн≥ на зас≥данн≥ в Ѕудапешт≥ в≥д≥брав з 354 поданих за¤вок 110 учасник≥в,серед ¤ких Ц 16 учасник≥в з нашого ун≥верситету: 10 студент≥в, 4 асп≥ранти та 2 сп≥вроб≥тники з ‘≈Ћ, ‘≤ќ“, ѕЅ‘, ‘ј — (пише сайт ѕ≤). як бачите конкурс достатньо великий. ƒл¤ проходженн¤ ви повинн≥ мати високий середн≥й бал. “акож приймати учать можуть лише студенти починаючи з другого курсу.
÷ього року об≥ц¤ють стипенд≥ю, що буде покривати ус≥ затрати (проживанн¤, п≥дручники тощо) ≥ становитиме 1000 Ївро. ѕогодьтес¤, що сума велика, ≥ чесно кажучи, мен≥ слабо в≥ритьс¤. „итала, що насправд≥ розм≥р стипенд≥њ дор≥внюЇ середньому прожитковому м≥н≥муму крањни, в ¤к≥й обрано навчанн¤. «нову ж у в≥дгуках мала змогу прочитати, що у студента стипенд≥¤ була 480 Ївро. 300 Ївро коштувало проживанн¤ у гуртожитку, а в≥н зн≥мав к≥мнату за 280 Ївро, але з ≤нтернетом. ¬и ж розум≥Їте, що грош≥ потр≥бн≥ не лише на п≥дручники ≥ њжу. —тов≥дсотково ¬ам захочетьс¤ сходити на ¤к≥сь екскурс≥њ, у театр чи к≥но, розважитис¤ з новими друз¤ми, в≥дпочити, на це також необх≥дн≥ грош≥, а оск≥льки р≥вень житт¤ в б≥льшост≥ крањн ™вропи вищий н≥ж у нас, то ≥ ц≥ни там значно вищ≥!
√уртожиток у ¬аршав≥ |
Ќе забуваймо, що ¬ам також можуть знадобитис¤ курси мови. ѕодумайте, чи зможете ¬и вид≥лити достатню к≥льк≥сть грошей на цю поњздку.
¬аршавський пол≥техн≥к |
ƒл¤ обранн¤ спец≥альност≥ ¬ам прийдетьс¤ витратити досить багато часу. ¬елика к≥льк≥сть крањн, величезна к≥льк≥сть ун≥верситет≥в, у ¤ких багато факультет≥в та спец≥альностей. я думаю, що знайти саме те, що потр≥бно ¬ам, можливо. ѕропоную спочатку добре ознайомитис¤ з≥ списком крањн ≥ ун≥верситет≥в. ѕот≥м окремо передивитис¤ ≥нформац≥ю в ≤нтернет≥, почитати в≥дгуки. якщо добре пошукати, то щось повТ¤зане з акустикою ¬и обовТ¤зково знайдете.
ќдразу надаю посиланн¤ на перел≥к спец≥альностей дл¤ ознайомленн¤: http://emerge.uaic.ro/wp-content/uploads/2012/01/EU-AreaCodes.pdf
« приводу академв≥дпустки, то вона може й не знадобитис¤! –≥ч у т≥м, що наш ун≥верситет, а зокрема наша кафедра вс≥л¤ко заохочуЇ студент≥в, ¤к≥ вирушають за кордон у наукових ц≥л¤х. —ес≥ю можна буде скласти достроково, або ж п≥зн≥ше (це вже ¤к ви домовитес¤). ™дине, наш зав≥дувач кафедрою (ƒ≥дковський ¬≥тал≥й —еменович) радить њхати на п'¤тому курс≥, в першому семестр≥ ≥ всього на три м≥с¤ц≥, оск≥льки це найменше завадить навчанню ≥ збереженню ¬ас в р¤дах нашоњ кафедри. “обто два тижн≥ вересн¤ походити на навчанн¤, познайомитис¤ з викладачами, влитис¤ в процес, а прињхати ¤краз на сес≥ю. « його сл≥в це Ц найбезбол≥сн≥ше р≥шенн¤. «акликаю добре подумати перед тим, ¤к заповнювати за¤вку. ¬и маЇте добре зважити вс≥ за ≥ проти, ус≥ своњ можливост≥. ¬одночас не л¤кайтес¤ спробувати своњ сили! ¬≥дмовитис¤ ¬и встигнете, а документи прийматимутьс¤ лише до 1 березн¤.
”сп≥х≥в ¬ам!
¬довенко ћар≥¤
ќсь вже к≥лька м≥с¤ц≥в, ¤к ¤ Ђп≥дс≥вї на ’≥ром≥ й слухаю њњ записи годинами. ј вже њњ фортеп≥анн≥ дуети ≥з „≥ком ор≥а - це щось взагал≥ за межами... «найомство з музикою ’≥ром≥ в≥дбулос¤ випадково Ц у газет≥ Ђƒзеркало тижн¤ї ¤ натрапив на статтю про п'¤тий ћ≥жнародний джазовий фестиваль Jazz in Kiev, де про ’≥ром≥ було сказано багато гарного. Ѕлискуча техн≥ка, ≥мпров≥зуЇ на теми з твор≥в Ѕетховена, зал аплодуЇ сто¤чи, ≥ таке ≥нше (http://rock.kiev.ua/article/2012/385/)Е ѕонишпорив в ≤нтернет≥ Ц ≥ дещо накопав, чим ≥ д≥люс¤... ќтже, зг≥дно ¬≥к≥пед≥њ, ’≥ром≥ ”ехара народилас¤ 26 березн¤ 1979 року в ’амамацу (япон≥¤). ѕочала навчатис¤ класичному фортеп≥ано у в≥ц≥ шести рок≥в. « 14 рок≥в грала в „еському ф≥лармон≥чному оркестр≥. ¬чителька музики, окр≥м класичного репертуару, також навчала њњ джазовим ≥мпров≥зац≥¤м Ц ≥ це напрочуд дивно й нестандартно! јле, мабуть, ≥ ’≥ром≥ була нестандартною ученицеюЕ ¬ 17 рок≥в, почувши њњ гру, всесв≥тньо в≥домий джазовий п≥ан≥ст та композитор „≥к ор≥а запрошуЇ њњ з≥грати в рамках його виступу в “ок≥о. ѕот≥м вона поступаЇ в ћузичний коледж Ѕеркл≥ в Ѕостон≥, штат ћассачусетс, де њњ наставником був Ahmad Jamal (американський джазовий п≥ан≥ст, композитор ≥ педагог). ўе до зак≥нченн¤ навчанн¤ ’≥ром≥ починаЇ сп≥вроб≥тництво з Telarc International (американська незалежна звукозаписна компан≥¤). « моменту свого дебюту в 2003 роц≥, ’≥ром≥ гастролюЇ по усьому св≥т≥ з виступами на р≥зних джазових фестивал¤х. ќск≥льки краще один раз побачити й багато раз≥в почути, н≥ж н≥чого цього не робити, пропоную в≥дв≥дати стор≥нку http://www.youtube.com/watch?v=CSwKp63VZOs, де ведучий телепередач≥ ƒжаз-ѕ≥к ™вген≥й ƒовгих трохи нуднувато захоплюЇтьс¤ ’≥ром≥. (ƒов≥дка про проект ƒжаз-ѕ≥к: http://news.tut.by/tag/181-dzhaz-pik.html). ќднак ц¤ занудн≥сть ≥з лишком компенсуЇтьс¤ в≥део-фрагментами з дек≥лькох концерт≥в ’≥ром≥. ¬≥деоролик довгуватий - приблизно 40 м≥нут, та ≥ ¤к≥сть в≥део залишаЇ бажати кращого. ќднак не думаю, що хтось сильно пошкодуЇ, витративши св≥й дорогоц≥нний час й одержавши перше враженн¤ про ’≥ром≥ та њњ можливост≥...
Ќа сьогодн≥ на њњ рахунку в≥с≥м альбом≥в, Ђне рахуючиї двох CD-ƒиск≥в фортеп≥анного дуету ≥з „≥ком ор≥а: AnotherMind (2003), Brain (2004), Spiral (2006), Time Control (2007), Beyond Standard (2008), Place to Be (2009), Voice (2011), ЂThe Connectionї (2012).
Ќе буду п≥дказувати, де знайти ц≥ диски - зрозум≥ло, що в магазин≥... :)
јркад≥й ѕродеус